Skargi i wnioski


Dyrektor Centralnego Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach lub upoważniony zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14:00 – 15:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel 32 222 37 33.

 

Skargi/wnioski można składać:

  • listownie na adres: Centralne Muzeum Pożarnictwa ul. Stadionowa 7a,  41-400 Mysłowice;
  • osobiście: w sekretariacie  przy ul. Stadionowej 7a,  41-400 Mysłowice, codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30;
  • za pośrednictwem ePUAP /cmp/SkrytkaESP lub edoręczeń AE:PL-59792-91569-WVRVS-25;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres sekretariat@cmp-muzeum.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga”  lub "Wniosek”;
  • faxem:  na nr 32 316 61 99;
  • ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z sekretariatem CMP  tel. 32 222 37 33.

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg  i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Informacja wytworzona przez:
Jarosław Gajek , w dniu:  25‑07‑2025 13:05:59
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Jarosław Gajek
email: jargajek@cmp-muzeum.pl tel.:admin
, w dniu:  25‑07‑2025 13:05:59
Data ostatniej aktualizacji:
25‑07‑2025 14:23:34
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie