Skargi i wnioski
Dyrektor Centralnego Muzeum Pożarnictwa w Mysłowicach lub upoważniony zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 14:00 – 15:00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel 32 222 37 33.
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: Centralne Muzeum Pożarnictwa ul. Stadionowa 7a, 41-400 Mysłowice;
- osobiście: w sekretariacie przy ul. Stadionowej 7a, 41-400 Mysłowice, codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30;
- za pośrednictwem ePUAP /cmp/SkrytkaESP lub edoręczeń AE:PL-59792-91569-WVRVS-25;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej: na adres sekretariat@cmp-muzeum.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub "Wniosek”;
- faxem: na nr 32 316 61 99;
- ustnie do protokołu: po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z sekretariatem CMP tel. 32 222 37 33.
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
- imię i nazwisko wnoszącego,
- dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
email: jargajek@cmp-muzeum.pl tel.:admin , w dniu: 25‑07‑2025 13:05:59
Lp. | Rodzaj zmiany | Data aktualizacji | Wytworzono przez | Wprowadzono przez | Akcje |
---|